Beantwoord

Ander nummer bij verlenging

  • 18 January 2021
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

Ik wil mijn abonnement verlengen maar dan een ander nummer ivm veel lastig gevallen worden door onbekende nummers.

nu weet ik dat simpel dan aangeeft dat je naar bel me niet register stuur, maar mijn vraag is dan ook , ik wil wel verlengen maar dan wel met een nieuw nummer kan dit?

icon

Beste antwoord door Karin303 19 January 2021, 12:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Een nieuw nummer aanvragen kan, maar dat kost 15 euro, neem even contact op mer de klantenservice ook over je verlenging.....

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Ipjotter,

Welkom op onze community!

Wat @Karin303 aangeeft is correct. Een verlenging en een nieuw nummer aanvragen zijn twee aparte wijzigingen. Je kan op ieder moment contact opnemen met onze klantenservice om een nieuw nummer aan te vragen. Dit kan je voor- of nadat je verlengd doorvoeren.

Succes!

Groet,

Mila

Dames, bedankt voor de info, ik dacht dit al kon nergens iets vinden dat dit kon. Ik heb het nu anders  opgelost door mijn abonnement op te zeggen (verlengen is maar  1 maand gratis  dus 7,5 voordeel en 15 euro voor een. Nieuw nummer ) nu heb ik een snellere internet verbinding zelfde data en bellen en geen inschrijfgeld bij de nieuwe provider incl een nieuw nummer😀.

jammer na ? 10-15 jaar dus toch maar de overstap gemaakt. Succes verder misschien in de toekomst weer.

 

Reputatie 4
Badge +8

@Ipjotter 
Jammer dat je bent overgestapt, hopelijk mogen we je in de toekomst weer eens als Simpel klant verwelkomen!

Reageer