Skip to main content
Beantwoord

Andere telefoon Esim weg simkaart doet het niet.

• January 6, 2026
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Marko Eibrink

Hee hallo,

Me iphone is stuk gegaan nu had ik daar een esim op en een normale simkaart..
Maar die normale simkaart had ik dus eigenlijk niks meer aan maar het probleem is nu.

Er staat Emergency calls only.
Ik heb geen internet ik kan niet bellen en als ik die chatbot op de site vraag naar een medewerker krijg ik continue dat ik moet bellen naar een 088 nummer… dat lukt niet bepaald zonder simkaart.

Ik moet een nieuwe QR code hebben om me ESIM te registeren en die geeft die niet en ik kan niet bellen naar jullie en op whatsapp reageren jullie ook niet dus denk probeer het maar zo.

Groeten

Marko Eibrink

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Marko Eibrink

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je iPhone stuk is gegaan en dat je daardoor geen toegang meer hebt tot je eSIM. Omdat je toestel nu alleen “Emergency calls only” aangeeft, kun je inderdaad niet bellen of internetten en dat maakt het extra lastig om contact op te nemen.

Ik heb dit voor je nagekeken en je hebt een nieuwe eSIM‑QR‑code nodig om je nummer opnieuw te activeren op een ander toestel. We kunnen dit voor je regelen, maar hiervoor is het nodig dat je even persoonlijk contact opneemt met onze klantenservice, zodat we je identiteit kunnen verifiëren en direct een nieuwe QR‑code kunnen uitgeven.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena

2 reacties

• Superster
  • January 6, 2026

Hi ​@Marko Eibrink 

Heb je nu een andere telefoon die wel werkt? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2026

Beste ​@Marko Eibrink

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je iPhone stuk is gegaan en dat je daardoor geen toegang meer hebt tot je eSIM. Omdat je toestel nu alleen “Emergency calls only” aangeeft, kun je inderdaad niet bellen of internetten en dat maakt het extra lastig om contact op te nemen.

Ik heb dit voor je nagekeken en je hebt een nieuwe eSIM‑QR‑code nodig om je nummer opnieuw te activeren op een ander toestel. We kunnen dit voor je regelen, maar hiervoor is het nodig dat je even persoonlijk contact opneemt met onze klantenservice, zodat we je identiteit kunnen verifiëren en direct een nieuwe QR‑code kunnen uitgeven.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena