Beantwoord

Bellen lukt niet meer

  • 31 October 2021
  • 7 reacties
  • 420 Bekeken

Sinds een aantal weken kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Het simkaartje werkt wel prima in een andere iPhone en andersom werkt een ander Simkaartje prima in mijn iPhone. Heb een nieuw Simkaartje aangeschaft maar dat werkt ook niet in mijn IPhone. Zeer frustrerend probleem, help help help!!

icon

Beste antwoord door Phil 2 November 2021, 12:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedenavond @Koearn,

Welkom op onze community!

Balen dat de simkaart niet werkt in je iPhone. Omdat je aangeeft dat de oude- en nieuwe simkaart wel in een ander toestel werken, ben ik bang dat er iets mis is met de chiplezer van je iPhone. Ik raad je daarom aan om langs een Apple store te gaan zodat ze je toestel kunnen nakijken. 

Succes!

Groet,

Mila

Hallo Mila, als ik het KPN sim kaartje van mijn vriendin in de telefoon doe dan werkt het wel. Het lijkt alsof de combi IPhone 8+ en de Sim van Simpel niet werkt. 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Koearn,

Dat is gek!

Heb je altijd al gebruikgemaakt van de iPhone 8+ of heb je dit toestel sinds kort in gebruik genomen? Als het voorheen namelijk naar behoren goed heeft gewerkt in diezelfde telefoon, dan kan het ook geen probleem van de combinatie zijn namelijk. Indien dat het geval is raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen we verder kijken en eventueel een vervolgonderzoek instellen als dat nodig blijkt te zijn.

Groetjes,

Phil

Hallo, het heeft altijd goed gewerkt tot een aantal weken geleden. Mogelijk is er een verband met de nieuwe IOS update? Zeer frustrerend dit.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Koearn,

Dat kan zeer zeker ene verband hebben met de update. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we aan de hand van je gegevens, met je mee kunnen kijken.

Groet,

Mila

Hallo, probleem nog steeds niet verholpen en niets meer vernomen, kunnen jullie vanuit Simpel een status update geven? Dank!

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Koearn,

Vervelend dat je niks meer vernomen hebt!

Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij de status kunnen inzien.

Groet,

Charlie

Reageer