Beantwoord

Dikkere simkaartjes verstrekken?

  • 8 December 2019
  • 3 reacties
  • 276 Bekeken

In mijn Galaxy a40 Word de simkaart soms niet herkend. Kaartje werkt goed in ander toestel. Soms.meerdere keren per dag vond het toestel de kaart niet. Kan de kaart te dun zijn? En verstrekt simpel dikkere kaartjes?

icon

Beste antwoord door Joachiem 9 December 2019, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hallo, welkom op de Community!

Dat is vervelend. Simpel verstrekt geen dikkere kaartjes en wij hebben hiernaast nog geen meldingen ontvangen van te dunne kaartjes. Wij verstrekken een 3 in 1 simkaart die je kunt uitdrukken naar het gewenste formaat. Ik kan je vanuit Simpel een nieuwe simkaart aanbieden. Mocht je simkaart niet goed passen dan adviseer ik je contact op te nemen met de leverancier van het toestel. Misschien dat zij een workaround beschikbaar hebben voor dit mogelijke issue.

Groetjes Joachiem

Hi allen,

 

Ik gebruik de SIMkaart in een EMLID RS2 GPS ontvanger, waar de leverancier ook zegt dat de simkaart te dun is. Andere simkaarten werken wel. Ik heb geprobeerd met een plakbandje de simkaart wat dikker te maken, maar zonder verbetering.

 

Heb je hier nog een oplossing voor gevonden?

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Bert,

Ik zie dat je deze vraag eerder hebt gesteld, in deze topic heb ik geprobeerd je vraag te beantwoorden.:grin:

Groetjes.

Houssam

Reageer