Beantwoord

Geen internet en bereik opeens

  • 6 October 2020
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Goedemorgen,

 

ik heb sinds gister helemaal geen internet en geen bereik meer. Ik hem mijn toestel al een aantal keer opnieuw opgestart, ook de simkaart er uitgehaald en opnieuw geprobeerd maar helaas zonder resultaat. 

Kunnen jullie mij misschien vertellen of dit vaker voorkomt of hoe dit kan?

 

Ook staat er boven in mijn scherm; zoeken in plaats van 4 streepjes met simpel ernaast

 

mvg Michel Bakker

icon

Beste antwoord door Ilan 8 October 2020, 14:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hallo @Michelbakker14,

Welkom!

Vervelend dat je geen internet hebt. Is er sinds gister iets veranderd aan je toestel of abonnement?

Hier kan je lezen wat je kunt doen om het wellicht werkend te krijgen. Anders adviseer ik je om ons even te bellen. Je vind onze gegevens ook in dit topic.

Groet,

Ilan

Hallo Ilan,

 

Aan mijn toestel of abonnement is niks veranderd dit probleem deed zich ineens voor. Ik heb al geprobeerd om via het aangegeven linkje het weer werkend te krijgen maar helaas zonder resultaat. Ik heb ook geprobeerd om de simkaart in een andere telefoon te stoppen maar helaas geeft deze hetzelfde probleem. Mogelijk dat de simkaart op een of andere manier beschadigd/verouderd is??

Ik zou graag met jullie bellen alleen doordat de simkaart niet werkt is dit niet mogelijk. Ik hoop dat jullie mij via deze weg verder kunnen helpen?

 

Mvg Michel Bakker

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Michelbakker14,

Dat maakt het inderdaad lastig om te bellen. Is het eventueel ook niet mogelijk om te bellen met het toestel van een vriend/familielid/kennis? Je mag eventueel ook één van de moderators hier op de Community een privébericht sturen met daarin het 06-nummer van je abonnement, je geboortedatum, postcode en huisnummer. Dan communiceren we via die weg verder aangezien er dan persoonlijke gegevens aan te pas komen. Let er hierbij wel op dat de reactietijd langer is dan wanneer je bijvoorbeeld belt of e-mailt.

Groetjes,

 

Phil

Reageer