Skip to main content
Antwoord

Hoe de simkaart te Deblokkeren?

  • April 28, 2019
  • 5 reacties
  • 10876 Bekeken

Jacqueline
Nadat ik gisteren mijn foon was kwijtgeraakt heb ik gelijk mijn simkaart geblokkeerd , vandaag dankzij een eerlijke vinder mijn foon terug gekregen , nu wil ik mijn sim kaart weer deblokkeren. Via mail staat er dat t op mijn simpel kan en op mijn simpel dat ik klantenservice moet bellen. Ik kan wel gewoon in mijn foon maar kan niet meer bellen.of gebeld worden. Wie kan helpen

Beste antwoord door Astrid

Hi @Jacqueline,

Welkom op onze community en wat fijn dat je je telefoon weer hebt gevonden! :D
Je kan alleen een simkaart deblokkeren door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit omdat we eerst je gegevens willen verifiëren om er zeker van te zijn dat we de juiste persoon aan de lijn hebben. Het is ook mogelijk om via Facebook, WhatsApp of Twitter met de klantenservice in contact te komen als je niet kan bellen.

Groet, Astrid

5 reacties

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • April 29, 2019
Hi @Jacqueline,

Welkom op onze community en wat fijn dat je je telefoon weer hebt gevonden! :D
Je kan alleen een simkaart deblokkeren door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit omdat we eerst je gegevens willen verifiëren om er zeker van te zijn dat we de juiste persoon aan de lijn hebben. Het is ook mogelijk om via Facebook, WhatsApp of Twitter met de klantenservice in contact te komen als je niet kan bellen.

Groet, Astrid

Jacqueline
  • Auteur
  • Lezer
  • April 29, 2019
Hoi Astrid , ik heb inmiddels contact opgenomen via facebook en daar mijn gegevens dmv screenshots doorgegeven. De blokkade is weer opgeheven. Dank je wel voor je reactie👍🤗

John van Wezel

Heb vandaag mijn simkaart geblokkeerd. 

Mobiel is teruggevonden  en nu wil ik mijn kaart deblokkeren. Hoe do ik dat?


John van Wezel

klantnummer [gegevens verwijderd]

 


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • December 19, 2022

Goedemiddag @John van Wezel,

 

Fijn dat het toestel terug is gevonden! 

 

Net zoals bij de personen hierboven, wil ik je aanraden contact op te nemen met onze klantenservice. Enkel wij kunnen de simkaart deblokkeren voor je! 

P.S. Ik heb het klantnummer verwijderd in jouw post, gezien het niet is toegestaan persoonsgegevens zoals het telefoonnummer of klantnummer te noteren. 

 

Groet, Charlie

Simpel