Beantwoord

Hoe de simkaart te Deblokkeren?

  • 28 April 2019
  • 5 reacties
  • 9436 Bekeken

Nadat ik gisteren mijn foon was kwijtgeraakt heb ik gelijk mijn simkaart geblokkeerd , vandaag dankzij een eerlijke vinder mijn foon terug gekregen , nu wil ik mijn sim kaart weer deblokkeren. Via mail staat er dat t op mijn simpel kan en op mijn simpel dat ik klantenservice moet bellen. Ik kan wel gewoon in mijn foon maar kan niet meer bellen.of gebeld worden. Wie kan helpen
icon

Beste antwoord door Astrid 29 April 2019, 14:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi @Jacqueline,

Welkom op onze community en wat fijn dat je je telefoon weer hebt gevonden! :D
Je kan alleen een simkaart deblokkeren door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit omdat we eerst je gegevens willen verifiëren om er zeker van te zijn dat we de juiste persoon aan de lijn hebben. Het is ook mogelijk om via Facebook, WhatsApp of Twitter met de klantenservice in contact te komen als je niet kan bellen.

Groet, Astrid
Hoi Astrid , ik heb inmiddels contact opgenomen via facebook en daar mijn gegevens dmv screenshots doorgegeven. De blokkade is weer opgeheven. Dank je wel voor je reactie👍🤗

Heb vandaag mijn simkaart geblokkeerd. 

Mobiel is teruggevonden  en nu wil ik mijn kaart deblokkeren. Hoe do ik dat?

klantnummer [gegevens verwijderd]

 

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @John van Wezel,

 

Fijn dat het toestel terug is gevonden! 

 

Net zoals bij de personen hierboven, wil ik je aanraden contact op te nemen met onze klantenservice. Enkel wij kunnen de simkaart deblokkeren voor je! 

P.S. Ik heb het klantnummer verwijderd in jouw post, gezien het niet is toegestaan persoonsgegevens zoals het telefoonnummer of klantnummer te noteren. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer