Ik heb een andere simkaart en ik ben de simkaart van mijn simpel kwijtgeraakt. Ik wil geen nieuwe simkaart, vandaar dat ik mijn abbonement wil opzeggen. Ik kan niet meer in de app van mijn simpel omdat ik een bevestigings code nodig heb, maar die kan ik niet ontvangen omdat ik die simkaart niet meer heb. Ik ben nu al een paar maanden aan het betalen maar ik gebruik de internet niet, vandaar dat ik het wil opzeggen. Is er een nummer dat ik moet bellen of hoe zeg ik mijn abbonement op als mijn nummer niet meer in gebruij is van mijn simpel.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Is er iets wat we kunnen doen om je van gedachten te doen veranderen?
Je kunt één maand voor de einddatum van je contract het abonnement opzeggen. Dit kan via 088 100 5757 (normaal tarief; op werkdagen 09:00-21:00, zaterdag 10:00-17:00) of via het contactformulier.
Groet,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.