ik ben al zolang klant dat ik nog altijd een grote simkaart heb. Hoe kan ik aan een kleine kaart komen
Bladzijde 1 / 1
Normaal gesproken werkt het zo.
Je kunt een vervangende 3-in-1 simkaart bestellen via jouw Mijn Simpel. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen.
De juiste maat kun je uitdrukken.
De kosten zijn €15,-, wordt factuurmatig verrekend.
Verdere informatie staat vermeld bij aanklikken van simkaart vervangen.
Je kunt een vervangende 3-in-1 simkaart bestellen via jouw Mijn Simpel. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen.
De juiste maat kun je uitdrukken.
De kosten zijn €15,-, wordt factuurmatig verrekend.
Verdere informatie staat vermeld bij aanklikken van simkaart vervangen.
Je kunt een vervangende 3-in-1 simkaart bestellen via jouw Mijn Simpel. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen.
De juiste maat kun je uitdrukken.
De kosten zijn €15,-, wordt factuurmatig verrekend.
Verdere informatie staat vermeld bij aanklikken van simkaart vervangen.
Als je altijd van een grote simkaart gebruik hebt gemaakt, kan je het kleinere formaat er uitdrukken. Zo hoef je geen nieuwe simkaart te bestellen en €15 kosten te betalen.
Een vraag die hier mee speelt.
@Astrid hebben de oudere generatie simkaarten een micro en nano simkaart die je eruit kunt drukken en werken de oudere generatie simkaarten altijd goed volgens jou in smartphones met de allernieuwste software?
Ik kan je vertellen dat mijn oude SIM-kaart géén uitdrukbare nanoSIM heeft (en dat ook na vakkundig knippen de kaart niet herkend wordt).
Hi @Kitty , @Snowboard , @jede ,
Wanneer je nooit een 3 in 1 simkaart hebt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen dan een nieuwe simkaart naar je opsturen.
Groet,
Youp
Wanneer je nooit een 3 in 1 simkaart hebt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen dan een nieuwe simkaart naar je opsturen.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.