Skip to main content
Antwoord

Ik heb een 2e simkaart met nieuw nr

  • February 12, 2019
  • 1 reactie
  • 721 Bekeken

tdbruin
Ik heb een 2e simkaart met nieuw nr voor mn zoon maar kan dit niet activeren op mijn simpel.

Beste antwoord door Ilan

Hallo,

Welkom op de community!

De reden dat je de simkaart van je zoon niet in jouw Mijn Simpel omgeving ziet, is omdat er voor ieder nummer een aparte Mijn Simpel account nodig is.
Bij je simkaart ontvang je ook een brief hierin staat hoe je de simkaart kan activeren.

Heel veel plezier met je Simpel abonnement.

Groet,
Ilan

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 13, 2019
Hallo,

Welkom op de community!

De reden dat je de simkaart van je zoon niet in jouw Mijn Simpel omgeving ziet, is omdat er voor ieder nummer een aparte Mijn Simpel account nodig is.
Bij je simkaart ontvang je ook een brief hierin staat hoe je de simkaart kan activeren.

Heel veel plezier met je Simpel abonnement.

Groet,
Ilan