Beantwoord

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd. Kan ik deze nog annuleren?

  • 28 juli 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar kan ik dit nog annuleren?

 

icon

Beste antwoord door Lisa_12 29 juli 2021, 11:07

Hi @Clementine Bezemer

Allereerst van harte welkom bij Simpel! 

Bedankt voor je reactie @Snowboard

Een simkaart kan je inderdaad niet meer annuleren, omdat de bestelling direct in behandeling wordt genomen. Daarnaast gaat het om een gepersonaliseerd product en kan je de simkaart niet retourneren. Mocht de simkaart niet meer benodigd zijn, dan kan je deze weggooien. 

Groet, 

Lisa

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hallo @Clementine Bezemer 

Een simkaart aanvragen is meestal een geautomatiseerd proces. Je kunt het beste even Contact opnemen met de klantenservice. Wie weet heb je nog kans telefonisch.

Succes. 

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Clementine Bezemer

Allereerst van harte welkom bij Simpel! 

Bedankt voor je reactie @Snowboard

Een simkaart kan je inderdaad niet meer annuleren, omdat de bestelling direct in behandeling wordt genomen. Daarnaast gaat het om een gepersonaliseerd product en kan je de simkaart niet retourneren. Mocht de simkaart niet meer benodigd zijn, dan kan je deze weggooien. 

Groet, 

Lisa

Reageer