Skip to main content
Antwoord

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd. Kan ik deze nog annuleren?

  • July 28, 2021
  • 2 reacties
  • 419 Bekeken

Clementine Bezemer

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar kan ik dit nog annuleren?

 

Beste antwoord door Anonymous

Hi @Clementine Bezemer

Allereerst van harte welkom bij Simpel! 

Bedankt voor je reactie @Snowboard

Een simkaart kan je inderdaad niet meer annuleren, omdat de bestelling direct in behandeling wordt genomen. Daarnaast gaat het om een gepersonaliseerd product en kan je de simkaart niet retourneren. Mocht de simkaart niet meer benodigd zijn, dan kan je deze weggooien. 

Groet, 

Lisa

2 reacties

  • Superster
  • July 28, 2021

Hallo @Clementine Bezemer 

Een simkaart aanvragen is meestal een geautomatiseerd proces. Je kunt het beste even Contact opnemen met de klantenservice. Wie weet heb je nog kans telefonisch.

Succes. 


  • Antwoord
  • July 29, 2021

Hi @Clementine Bezemer

Allereerst van harte welkom bij Simpel! 

Bedankt voor je reactie @Snowboard

Een simkaart kan je inderdaad niet meer annuleren, omdat de bestelling direct in behandeling wordt genomen. Daarnaast gaat het om een gepersonaliseerd product en kan je de simkaart niet retourneren. Mocht de simkaart niet meer benodigd zijn, dan kan je deze weggooien. 

Groet, 

Lisa