Beantwoord

Ik heb geen bereik alleen noodoproepen

  • 19 January 2020
  • 15 reacties
  • 1003 Bekeken

Ik krijg nu al een paar dagen heel vaak te zien alleen noodoproepen hoe kan dit zo ben ik niet bereikbaar terwijl ik dat wel moet zijn voor me kinderen.

En me fam en vrienden kunnen me vaak ook niet horen en bellen wat is dit

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 21 January 2020, 15:37

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6

Heb je dit op 1 locatie, thuis of meerdere locaties?

https://www.simpel.nl/werkzaamheden-en-storingen controle op postcode.

Heb je al geprobeerd om met iemand van simkaart te wisselen?

Ik heb het niet alleen me man heeft er ook last van en hèt is voornamelijk thuis en ook weinig bereik hebben we nu thuis met simpel 

Reputatie 6

 

https://www.simpel.nl/werkzaamheden-en-storingen controle op postcode.

Heb je al geprobeerd om met iemand van simkaart te wisselen?

Dan blijven er deze 2 punten nog over. En een andere provider (netwerk).

Me man heeft dus ook simpel en we hebben beide het zelfde probleem vaak weinig bereik of geen dus een simkaart wisselen heeft geen nut

Reputatie 6

Een simwissel met een andere provider, netwerk kan duidelijkheid geven of het signaal in huis dan wel goed doorkomt.

Of jullie dit willen testen ligt bij jullie.

Heb je al op de storingskaart gekeken?

Me man heeft een simkaart van Telfort zakelijk in zijn telefoon en die is. 100% en simpel bijna niks.

Bij ons beide 

Reputatie 4
Badge +4

Me man heeft dus ook simpel

Me man heeft een simkaart van Telfort

Iets is tegenstrijdig hier…

Hetgeen al geopperd is, maar dan iets anders verwoord: je zou eens kunnen proberen om de Telfort SIM in jouw telefoon te stoppen en te kijken wat de ontvangst is. Als het dan beter is, ligt het aan het Tele2 (Simpel) netwerk. Als het net zo slecht is, ligt het aan je telefoon.

Een andere optie is dat je SIM kapot is, of niet meer optimaal functioneert. Ook hier: probeer jouw SIM in de telefoon van je man en kijk wat het effect is. Ik weet niet wat de regels van Simpel zijn voor nieuwe SIMs, maar als een SIM spontaan kapot gaat, zou ik het netjes vinden dat je gewoon kostenloos een nieuwe krijgt toegestuurd.

Nou bij me man zit de simpel en  en die Telfort erin zegt ook simpel doet het niet goed dus dan zou het aan onze telefoons liggen hebben beide dezelfde telefoon en nooit geen last ervan gehad tot nu een week geleden

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Liza Dijkers  
 Balen dat je op dit moment niet kunt bellen. Kijk dit topic eens? https://community.simpel.nl/bellen-sms-10/kan-niet-bellen-1748

 Mocht het nog niet lukken na bovenstaande link gevolgd te hebben neem dan gerust contact op met 1 van onze getalenteerde medewerkers door hier te klikken

 Groetjes Joachiem

De 1 moment heb ik goed bereik ander moment val ik tijdens een belangrijke gesprek gewoon weg en dat me man en ik beide er last van hebben is wel heel vreemd want de simkaart van Telfort heeft volop ontvast en dit was een week geleden niet 

Reputatie 4
Badge +4

Ok… de vraag van Liza is niet beantwoord, het probleem is niet opgelost, maar het topic wordt wel als beantwoord gemarkeerd. Da’s ook een manier om je KPI’s te halen :thumbsup_tone1:

Reputatie 6

De 1 moment heb ik goed bereik ander moment val ik tijdens een belangrijke gesprek gewoon weg en dat me man en ik beide er last van hebben is wel heel vreemd want de simkaart van Telfort heeft volop ontvast en dit was een week geleden niet 

@Liza Dijkers dit is idd te veel toeval.

Even de situatie van jou en je man tegelijkertijd nemen. Belangrijk gesprek valt middenin weg. Je belt terug of wordt teruggebeld. 

Heb je dan weer daadwerkelijk verbinding met de gesprekspartner via Simpel? Valt dan bij een lang gesprek de verbinding weer weg?

Vorige keer belde ik terug en had gelijk verbinding en me man en ik hebben beide dezelfde telefoon dus zijn simkaart van Telfort zou het bij mij ook goed doen en allerbei onze simpel abboment doet het laatste tijd niet goed

Reputatie 6

@Liza Dijkers zowel robertvanweersch als ik hebben al verteld dat je met een simwissel meer duidelijkheid brengt via die test.

Ik raad je aan om allebei een goedkope prepaid simkaart te testen.

Ik geef al aan dat mijn man twee simkaarten in zijn telefoon heeft zitten en die van telefort doet het beter als simpel dus ik hoef niet een andere simkaart in me telefoon te doen want we hebben beide dezelfde telefoon.

Ik sluit hierbij me vraag of want ik krijg het toch niet opgelost zo bedankt en succes.

Reageer