Beantwoord

IK WIL MIJN ABONNEMENT GEBRUIKEN!!

  • 22 April 2019
  • 3 reacties
  • 787 Bekeken

Badge
beste,
Ik ben er totaal niet van om zoiets openbaar te zetten en zou dit het liefste gewoon met Simpel afhandelen. Helaas word ik gedwongen het op deze manier te doen om een oplossing te vinden

een tijdje geleden ben ik klant geworden bij Simpel omdat ze leuke aanbiedingen hebben. Omdat ik veel bel was het onbeperkt bellen uitstekend om zo geen hoge kosten meer te hebben en goed van mijn telefoon gebruik te kunnen maken.

vanaf dag 1 is het niet goed gegaan ik ben amper bereikbaar en kan geen gebruik maken van mobiel internet. Ik heb dit meerdere malen aangegeven maar dan krijg ik steeds het bericht dat ik het in een andere telefoon moet proberen maar ook dat werkt niet. Het abonnement opzeggen was ook geen optie omdat mijn 14 dagen bedenktijd kennelijk al waren verlopen toen ik nog in de opzegtermijn bij Mn oude provider zat! Ik kan niet gebeld worden (wat nogal lastig is als je veel belt) nu heb ik een prepaid simkaart gekocht bij een andere provider om nog enigszins bereikbaar te kunnen blijven maar dit kost ongelofelijk veel geld. (Simpel blijft wel incasseren) terwijl ik dit abonnement juist heb afgesloten om van deze kosten af te zijn. Ik wil gewoon een oplossing want dit kost enorm veel tijd en geld en levert veel gedoe en stres op. (Door alle prepaid nummers die ik nu gebruik weet niemand meer wat nu mijn juiste nummer is. Wat voor zowel mij als kennissen enorm irritant is.

Zou dit liever privé opgelost hebben maar helaas moet het online. Ik wil gewoon een oplossing want ik betaal er wel gewoon maandelijks voor en ben amper te bereiken!
icon

Beste antwoord door Astrid 23 April 2019, 11:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Pat,

Wat vervelend om te lezen dat je genoodzaakt bent om het online te regelen omdat je je niet geholpen voelt.
Als een klant aangeeft dat één of meerdere diensten niet werken, vragen we om een aantal stappen door te lopen. Door middel van deze stappen komen we er achter wat er misgaat en kunnen we dit herstellen.
Heb je al 3 voorbeelden aangeleverd van momenten dat je niet kon bellen of gebeld kon worden? Als we de voorbeelden hebben ontvangen, kunnen we een onderzoek starten. Naar aanleiding van de uitkomst kunnen we je verder helpen. Als blijkt dat de dekking op je thuislocatie niet voldoende is, geven we je uiteraard de mogelijkheid om vroegtijdig op te zeggen.
Voor het snelste contact adviseer ik je om met mijn collega's te WhatsAppen.
Wil je laten weten als er een uitkomst is van het onderzoek?

Groet, Astrid
Simpel
Badge
Beste Astrid,

dat onderzoek heb ik gehad. Hierna werd mij een nieuwe simkaart toegestuurd om te kijken of dat iets uithaalde (helaas niet).

Nogmaals: ik kom misschien boos over maar ik wil gewoon bereikbaar kunnen zijn want mijn kosten worden enorm hoog door die prepaid (zie vorrige bericht)!
Reputatie 2
Badge +8
Hi Pat,

Ik snap goed dat je hierdoor gefrustreerd raakt! Ik heb je een privé bericht gestuurd voor je persoonlijke gegevens. Op die manier kan ik nagaan wat er allemaal al is gebeurd en je verder helpen.

Groet, Astrid

Reageer