Beantwoord

Krijg simkaartje niet werkend in andere mobiel

  • 2 August 2023
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Ik wil mijn vorige simkaart, die voorheen in een Samsung Star GT-S5230 zat gaan gebruiken in een Samsung GT-E1150i, maar ik krijg dat simkaartje helaas NIET werkend.
Ik kom op een gegeven moment in een scherm waarin om een PUK2 code gevraagd wordt om de FDN modus te wijzigen, maar bij de gegevens van deze simkaart heb ik maar één PUKcode gekregen, geen PUK2.
Als ik naar netwerken laat zoeken vind hij alleen NL KPN en Vodafone NL, echter geen T-Mobiel.
Als ik dat oversla en er maar 5 namen met bijbehorende tel.nrs. inzet en iemand probeer te bellen krijg ik de mededeling “Alleen Noodoproepen”.
Graag krijg ik, indien mogelijk, zo snel mogelijk een oplossing om dat mobieltje met deze simkaart aan de gang te krijgen.

Bij voorbaat dank voor het meedenken,

Joep Cas

icon

Beste antwoord door Snowboard 3 August 2023, 08:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Ik zou met de telefoon naar een telefoonwinkel gaan. Dan kunnen ze beter meekijken wat er aan de hand is.

Reputatie 2
Badge +4

Hoi @Simcaspel44,

Wat leuk dat je overschakelt van telefoon!

Simpel maakt wel degelijk gebruik van PUK codes, maar niet van een PUK2. Als die gevraagd wordt, zal dat vanuit het toestel zijn. Om die reden sluit ik me bij het advies van @Snowboard aan.

Succes en een mooie dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Bedankt iedereen voor de moeite te nemen voor het beantwoorden van m'n vraag.

Was door omstandigheden even gestopt met proberen hem toch aan de praat te krijgen.

Als het eventueel toch gaat lukken zal ik het hier nog laten weten.

Groeten Joep Cas

Reageer