Kaart in telefoon; telefoon aangezet; pincode ingetoetst en krijg nu de boodschap ‘telefoon beperkt'; kies voor ‘Opheff’ en krijg dan de vraag beperkingscode invoeren, maar die is mij niet bekend. Wat nu ???
mvg, Teun van Unen
Kaart in telefoon; telefoon aangezet; pincode ingetoetst en krijg nu de boodschap ‘telefoon beperkt'; kies voor ‘Opheff’ en krijg dan de vraag beperkingscode invoeren, maar die is mij niet bekend. Wat nu ???
mvg, Teun van Unen
Beste antwoord door Phil
Goedemorgen Teun en Snowboard,
Jullie hebben al aardig wat werk verricht zie ik, helemaal top! 
Wij stellen, net als Youfone, geen beperkingscode in op het abonnement of de simkaart. Met de pincode van de simkaart, en eventueel de PUK-code wanneer de pincode te vaak foutief is ingevoerd, kan je de simkaart ontgrendelen en gebruiken. Een korte zoektocht op Google wekt bij mij de indruk dat de beperkingscode een toestelfunctie is en veelal voorkomt bij iPhone toestellen. Ik raad je daarom aan om te googelen op de term beperkingscode met daarachter het merk en type van je toestel.
Laat je even weten of het uiteindelijk is gelukt? Ik ben stiekem wel nieuwsgierig geworden namelijk
.
Groetjes,
Phil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.