Goedemiddag op deze hete zaterdag, mijn Simpel SIMkaart is blijkbaar nog van de oude stempel, want dat is géén 3-in-1 multikaart. Ik ga nu over van een Samsung Galaxy S4 Mini naar een Mi A2, en daar moet een nanoSIM in. Ik denk dan dat ik goed bezig ben, omdat ik het blijkbaar erg lang met mijn huidige SIMkaart heb uitgehouden. Nu lees ik overall dat jullie de 3-in-1 uitleveren (en blijkbaar al heel lang doen). En om die reden moet ik nu €15 betalen, omdat er blijkbaar vanuit wordt gegaan dat ik al eens zo'n moderne nieuwe SIMkaart heb ontvangen, maar dat is dus niet juist. Ik vind het erg teleurstellend dat mij nu die €15 in rekening wordt gebracht, dat voelt als een beetje als onderwaardering voor mij als trouwe klant.
O, uiteraard moet in de titel "geen" staan in plaats van "geem"...
Bladzijde 1 / 1
Misschien dat de klantenservice wat voor je kan betekenen wat betreft het aanvragen van een nieuwe simkaart, je kunt hen bereiken via http://www.simpel.nl/contact/
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.