Skip to main content
Antwoord

Mijn telefoon is gestolen. Kan ik mijn huidige simkaart blokkeren en een nieuwe simkaart bestellen?

  • May 21, 2021
  • 1 reactie
  • 8249 Bekeken

Bennie93

Mijn telefoon is vorige week gestolen/verloren en nu vraag ik me af of ik mn nummer kan blokkeren en vervolgens een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer kan bestellen voor mn nieuwe mobiel ?

Beste antwoord door Anonymous

Hi @Bennie93

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

Wat een vervelende situatie. 
Via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je onder het kopje sim en instellingen de simkaart direct blokkeren. 
Via deze weg is het overigens ook mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen. De vervangende simkaart wordt vervolgens binnen twee werkdagen bij jou thuis in de brievenbus geleverd. Jouw huidige telefoonnummer wordt daarnaast aan de vervangende simkaart gekoppeld. 

Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust even contact met ons op. 

Groetjes, 

Lisa

1 reactie

  • Antwoord
  • May 21, 2021

Hi @Bennie93

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

Wat een vervelende situatie. 
Via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je onder het kopje sim en instellingen de simkaart direct blokkeren. 
Via deze weg is het overigens ook mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen. De vervangende simkaart wordt vervolgens binnen twee werkdagen bij jou thuis in de brievenbus geleverd. Jouw huidige telefoonnummer wordt daarnaast aan de vervangende simkaart gekoppeld. 

Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust even contact met ons op. 

Groetjes, 

Lisa