Beantwoord

misverstand simkaart (nummerbehoud)

  • 10 juli 2019
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Mijn simkaart heb ik van 2018-10-24 het was de bedoeling dat ik mijn nummer van de Hema
zou houden. ik kreeg toen een voorlopig nummer maar ik heb toen laten weten dat ik toch een
nieuw nummer wilde.Maar nu kan ik zelf bellen maar niemand kan mij bellen want dan verteld
een of ander vrouwtje dat het nummer [nummer verwijderd ivm privacy] niet goed is.Dat had ik graag opgelost
bij voorbaat mijn dank Wiel.
icon

Beste antwoord door Youp 11 juli 2019, 11:41

Hi!

Welkom op onze community!

Zoals ik uit jouw bericht kan opmaken heb je toentertijd aangegeven aan ons dat je een nieuw telefoonnummer wilde. Daarom is er waarschijnlijk geen nummerbehoud aangevraagd voor je.

Omdat ik verder geen gegevens heb, kan ik inhoudelijk niets inzien. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.

Fijne dag.

Groet,

Youp
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hi!

Welkom op onze community!

Zoals ik uit jouw bericht kan opmaken heb je toentertijd aangegeven aan ons dat je een nieuw telefoonnummer wilde. Daarom is er waarschijnlijk geen nummerbehoud aangevraagd voor je.

Omdat ik verder geen gegevens heb, kan ik inhoudelijk niets inzien. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.

Fijne dag.

Groet,

Youp

Reageer