Skip to main content

Ik woon nog in Spanje. Per 1 september in Nederland. Kan echter geen abonnement regelen omdat mijn spaanse telefoonnummer niet geaccepteerd wordt. Hoe kan ik dan een abonnement afsluiten, zodat ik 1 september mijn telefoon kan gebruiken?

 

Goedemorgen @ronarno,

Leuk dat je interesse hebt in een abonnement van ons en een bestelling bij ons wilt plaatsen!

Tijdens het bestellen kan je op twee plaatsen een telefoonnummer invoeren: een telefoonnummer als contactnummer en een telefoonnummer om te behouden met nummerbehoud.
In het geval van nummerbehoud kan ik heel kort zijn: daarbij is het niet mogelijk om een buitenlands telefoonnummer mee te nemen, enkel Nederlandse 06-nummers. Gaat het hierbij echter om het contactnummer dan kan je een fictief nummer invullen zoals 0100000000. Dit is een niet bestaand telefoonnummer waardoor wij geen onbekenden ongewenst benaderen, dit telefoonnummer wordt echter wel geaccepteerd door het bestelformulier.

Let er hierbij wel op dat we op deze manier enkel per e-mail contact met je op kunnen nemen indien dat aan de hand van je bestelling nodig blijkt te zijn. 

Groetjes,

Phil


Reageer