Beantwoord

nu geen telefoonnummer

  • 23 April 2022
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten omdat ik nu geen telefoonnummer meer heb.

Zonder een (huidig) telefoonnummer kan ik het aanvraagformulier voor een nieuw telefoonnummer niet afronden…..En dus geen SIM only abonnement afsluiten grrr.

icon

Beste antwoord door Mila 25 April 2022, 10:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @nahoj.

Allereerst welkom op onze community!

Leuk om te lezen dat je een abonnement bij ons gaat afsluiten. Omdat je nog geen bestaand nummer hebt, kan je een fictief nummer als contactnummer doorgeven. Denk aan (0600000000). Wij communiceren namelijk enkel per e-mail en gebruiken dit nummer nooit. 

Succes met bestellen!

Groet,

Mila

Hoe kan ik nummer behoudt tegen houden ivm laat van stalker moet er een ander nummer nemen 

 

En heb simkaart al binnen met een nummer  maar doet het nog niet. 

 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jacquelineh 

 

Wat vervelend om te lezen dat je overlast ervaart. 😮

Ik raad je in dit geval aan om even te bellen naar onze klantenservice. Wij kunnen dan met je mee kijken naar het nummerbehoud verzoek. 
Indien jouw abonnement nog niet actief is kunnen wij het verzoek voor je annuleren.

Is jouw abonnement wel actief maar wil je toch graag een nieuw nummer willen hebben? Dan zullen er eenmalige kosten van € 15,00 aan vast zitten voor dit verzoek. 
De kosten hiervan zal worden verrekend op de eerstvolgende factuur, ook kan je dit verzoek niet meer terugdraaien.

Hopelijk zal je hierna geen overlast meer ervaren! 

Groet, Noor 

Simpel

 

Reageer