Beantwoord

Ongeldige kaart?

  • 13 April 2021
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Ik kreeg op mijn oude telefoon sinds een paar dagen de melding dat ik niet verbonden was met een netwerk. Heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en daar de simkaart in gestopt maar dan krijg ik de melding dat het een ongeldige kaart is. Het rare is ook dat ik niet meer kan inloggen met mijn simpel-account. Kan er iets mis zijn met mijn abonnement? Ik heb dit verlengd per 01/04/2021. Ik zou hierover willen bellen (met een andere telefoon :)) naar Simpel maar kan nergens een telnr vinden op de website

icon

Beste antwoord door Snowboard 14 April 2021, 10:33

Hallo @apriethoff 

Contact  leggen met Simpel klantenservice. 

Bellen

We zijn bereikbaar op 088 100 5757 (normaal tarief).

( Houd de ID-code bij de hand zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.)

Een medewerker zal een verificatie maken met jou voor de veiligheid en je daarna verder helpen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hallo @apriethoff 

Contact  leggen met Simpel klantenservice. 

Bellen

We zijn bereikbaar op 088 100 5757 (normaal tarief).

( Houd de ID-code bij de hand zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.)

Een medewerker zal een verificatie maken met jou voor de veiligheid en je daarna verder helpen. 

Badge

Okee bedankt Snowboard.

Reageer