Beantwoord

Ongeldige kaart?

  • 13 April 2021
  • 4 reacties
  • 312 Bekeken

Badge

Ik kreeg op mijn oude telefoon sinds een paar dagen de melding dat ik niet verbonden was met een netwerk. Heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en daar de simkaart in gestopt maar dan krijg ik de melding dat het een ongeldige kaart is. Het rare is ook dat ik niet meer kan inloggen met mijn simpel-account. Kan er iets mis zijn met mijn abonnement? Ik heb dit verlengd per 01/04/2021. Ik zou hierover willen bellen (met een andere telefoon :)) naar Simpel maar kan nergens een telnr vinden op de website

icon

Beste antwoord door Snowboard 14 April 2021, 10:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hallo @apriethoff 

Contact  leggen met Simpel klantenservice. 

Bellen

We zijn bereikbaar op 088 100 5757 (normaal tarief).

( Houd de ID-code bij de hand zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.)

Een medewerker zal een verificatie maken met jou voor de veiligheid en je daarna verder helpen. 

Badge

Okee bedankt Snowboard.

Ik heb net een Iphone  SE 2020 en heb alles overgezet van iphone 7. Maar nu krijg ik de melding ongeldige simkaart, neem contact op met de aanbieder wegens aanbieder vergrendeling. Im mijn oude ipone werkt ie correct. Ik heb m al uitgezet, op vliegtuigstand maar niets helpt.

hoe los ik dit zo snel mogelijk op. Ik kan niet bellen en krijg geen sms meer voor 2 fatcor auhentificatie etc.

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @khoroi01 ,

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je nieuwe iPhone. Is het toestel wel simlock vrij? Zo ja, wil ik je vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice, wellicht dat we een oplossing kunnen bieden. Echter lijkt het hier wel om een toestel gerelateerd probleem te gaan, omdat de simkaart in een ander toestel wél werkt. Ik ben daarom bang dat er niet veel is dat wij kunnen doen. 

Succes!

Groet,

Mila

Reageer