Hi J.Filsrski.
Wanneer ik het zo lees dan zou het kunnen dat bijvoorbeeld de 2e simkaart mogelijk om de pincode vraagt maar ook je telefoon bij bijvoorbeeld schermbeveiliging.
3. In het instellingen menu van de telefoon kun je bij simkaarten iedere simkaart een naam geven. Een aanpassing van simkaart 1 en/of simkaart 2 is dan voldoende.
Hallo Snowboard
Inderdaad, nadat ik de Simkaart vergrendeling had uitgezet was mijn probleem betreffende dubbele invoer van mijn Pincode voorbij.
Blijft voorals nog, dat op de Simkaart overzicht van mijn Mobiel nog steeds geen Mobielnummer achter de vorige week vervangen Simkaart staat.
Met vriendelijke groetjes
Jan Filarski
Hallo Snowboard
Blijft voorals nog, dat op de Simkaart overzicht van mijn Mobiel
Met vriendelijke groetjes
Jan Filarski
Voor de controle, hebben we het hier over jouw mijn Mobiel of jouw mijn Simpel?
Verwijderd. Het is me inmiddels duidelijk. Hier kan alleen Simpel helpen. De vorige post kan als niet geplaatst worden beschouwd.
Hallo Snowboard.
Het gaat over het Simkaart overzicht op mijn Mobiel.
Mijn mobiel is uitgerust met 2 simkaarten, beide van SIMPEL
Simkaart1 is vervangen Woensdag 17-06-2020 en daarbij staat nog steeds geen telefoonnummer
Simkaart2 heb ik al een paar jaar en daarbij staat dan ook het desbetreffende telefoonnummer.
Met vriendelijke groet
Jan Filarski
Ah, dat is duidelijk. Goed dat ik het vroeg. Een dual-sim telefoon heb je, Android. En daar gaat het om. Normaal gesproken komt er niet vanzelf een 06 nummer te staan maar staat er dan bijvoorbeeld sim 1 en sim 2.
Via het menu, simkaart(beheer) kun je bij naam per sim invoeren wat je wilt. Dus sim 1 verander je naar 06-x en sim 2 naar o6-y en dat opslaan.
Bij bellen en sms kun je bijvoorbeeld ook instellen elke keer vragen. Dan moet je kiezen bij bijvoorbeeld een gesprek welk nummer je gebruikt bij een uitgaande oproep. Je kiest dan uit 1 van de 2 nummers.
Verschil in het menu van telefoons is er, kan er zijn.
Is je vraag zo beantwoord?
Hallo Snowboard
Ik kan met mijn Mobiel (UMIDIGI A5_Pro) heeft niet een apart simkaart(beheer) het enige wat ik kan bij stellen is dat het toestel vraagt bij elke keer dat ik bel, met welke “Sim ik naar buiten wil bellen”
Maar het bijwerken van Sim1 naar 06-x en of Sim2 naar 06-y is bij deze Mobiel besllst niet mogelijk.
Dat moet gebeuren tijdens het instel-procedure van de Sim door de Provider.
Mogelijk wordt dat misschien aangepast als ik een Update naar Android10 krijg zoals beloofd is.
Met vriendelijke groet
Jan Filarski
Hi @J.Filarski!
Als provider hebben wij geen directe invloed op die specifieke instellingen. Wij versturen een simkaart waar in eerste instantie een tijdelijk nummer aan gekoppeld zit. Nadat je de simkaart via je Mijn Simpel account hebt geactiveerd wordt die simkaart aan het nummer van je abonnement gekoppeld. Hoe die simkaart vervolgens met naam en telefoonnummer in het toestel zelf staat kan enkel via het toestel ingesteld worden volgens de instructies die Snowboard(dankjewel ) heeft aangeleverd.
Ik hoop dat het in jouw geval ook mogelijk is wanneer je toestel is bijgewerkt naar een nieuwere Android versie.
Groetjes,
Phil
nou ik snap er geen jota meer van zal ik zeggen
ik heb mijn vorige sim geblokkeerd. tel gestolen mijn nieuwe en hij zat er net een uur in en waar die daarvoor inzat daar heb ik nu een nieuwe voor mijn heb eerst een noodkaartje erin gehad maar die kreeg ik ook niet geactiveerd. nu heb ik de nieuwe erin maar het werkt niet en doet het niet
nou ik kom mijn account niet in omdat ie steeds zegt dat email en tel niet bij elkaar horen?
ik ben al uren alleen maar rondejes aan het maken en ben al vanaf vrijdag bezig en ik kan niets zolang ik mijn account niet in kan. op geen enkele manier dus wat moet ik nu doen
Hi @Sylvia.s,
Wanneer je een vervangende simkaart hebt aangevraagd, dient deze voor gebruik inderdaad te worden geactiveerd via je Mijn Simpel account onder het tabblad ‘sim & instellingen’. Mocht je de gebruikersnaam/wachtwoord zijn vergeten van je Mijn Simpel account, dan kan je de inloggegevens opvragen met het e-mailadres welke staat geregistreerd bij het abonnement. Mocht dit een verouderd e-mailadres zijn waar je geen toegang toe hebt, dan kan je het e-mailadres alleen nog door ons laten wijzigen door middel van het invullen van het e-mailadres vergeten formulier.
Mocht je ergens tegen aan lopen, kan je uiteraard altijd op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice
Groetjes,
Houssam
Ik heb het begrepen,
Iedereen bedankt voor jullie interesse