Ik heb een nieuwe telefoon en ik heb 3 keer verkeerde code ingedrukt en hij reageerde niet op de pukcode
pukcode kwijt
Beste antwoord door R.V
Goedemiddag
Wat vervelend om te lezen dat je PUK-code kwijt bent en ik help je graag verder zodat je de simkaart weer kan ontgrendelen + weer van onze diensten gebruik kan maken!
Om privacy redenen mogen wij de PUK-code niet zomaar via email of telefonisch of via community aan de klant doorgeven. De PUK-code valt namelijk onder de categorie fraudegevoelige informatie.
De PUK-code kun je daarom vinden in het Simpel account. Het Simpel account is toegankelijk via www.simpel.nl of via de Simpel app. De PUK-code staat onder het tabblad Sim & Instellingen of onder Instellingen als je via de app bent ingelogd.
Mocht je de inlog gegevens van de Mijn Simpel pagina ook niet meer weten, dan kun je deze gemakkelijk opnieuw opvragen door naar https://mijn.simpel.nl/login te gaan en de knop "wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten' te gebruiken. Je vult vervolgens het nummer in van het Simpel abonnement, waarna er een e-mail verstuurd wordt om de inloggegevens opnieuw in te stellen.
Mocht het niet lukken neem dan contact met ons op dit kan op verschillende manier, https://www.simpel.nl/klantenservice/contact.
Fijne dag toegewenst!
Groet, Renaat
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.