Ik abonneer me en ik ben 3 maanden oud en betaal en de simkaart is niet geactiveerd en ik heb 3 maand betalen voor jullie maar mijn Sim het is nog niet activeren want
ik heb mijn e-mail adres verkeerd aanvult
dus dit is mijn nieuw e-mail
"edit: persoonlijke gegevens weggehaald"
Bladzijde 1 / 1
Hi,
Voor een e-mail wijziging kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
We hebben dan wel een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. (dit omdat je e-mail adres gebruikt wordt voor het toezenden van je inlog gegevens)
Via het contactformulier kan je een kopie sturen en het juiste e-mail adres vermelden met de vraag of de huidige aangepast kan worden. (noem hierbij ook het huidige e-mail adres)
We passen het dan voor je aan en dan kan je nieuwe inloggegevens vragen.
Mocht je telefonisch contact op kunnen nemen voor je simkaart is dat wel aan te raden, we kunnen dan meteen met je aan de lijn kijken wat hier mis gaat en waarom deze nog niet geactiveerd is. ;)
Ik heb vanaf hier, op de community, geen inzage in je abonnementsgegevens.
Gr, Robert
Voor een e-mail wijziging kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
We hebben dan wel een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. (dit omdat je e-mail adres gebruikt wordt voor het toezenden van je inlog gegevens)
Via het contactformulier kan je een kopie sturen en het juiste e-mail adres vermelden met de vraag of de huidige aangepast kan worden. (noem hierbij ook het huidige e-mail adres)
We passen het dan voor je aan en dan kan je nieuwe inloggegevens vragen.
Mocht je telefonisch contact op kunnen nemen voor je simkaart is dat wel aan te raden, we kunnen dan meteen met je aan de lijn kijken wat hier mis gaat en waarom deze nog niet geactiveerd is. ;)
Ik heb vanaf hier, op de community, geen inzage in je abonnementsgegevens.
Gr, Robert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.