Beantwoord

sim kaart wordt niet gelezen

  • 30 January 2020
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Hoihoi,

Ik heb een vraagje over mijn simkaart. Hij ontkoppeld zich steeds, dus iedere keer kan mijn telefoon hem niet lezen. Heb hem al schoongemaakt en meerdere keren opnieuw erin gedaan. Dit gebeurt min 5x per dag en soms heel snel achter elkaar dat ik niet eens tijd heb om de pincode opnieuw in te voeren. Weet iemand of dit aan de sim of aan de telefoon ligt? 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 January 2020, 15:59

Bekijk origineel

1 reactie

Hooi Tesqi,

Welkom op onze Community!

Dat klinkt niet helemaal oké. In deze topic wordt door Joachiem op een soortgelijke probleem uitleg gegeven wat je dan kan doen door het een en ander te testen. Het is óf de simkaart die een defect heeft, óf de simkaart-lezer wat defect is. Om dus uit te kunnen sluiten waar de oorzaak ligt, kan je een cross check doen. Wanneer je een andere simkaart in jouw toestel stopt en dit hetzelfde probleem geeft, wil dit zeggen dat het aan je toestel ligt. Mocht jouw simkaart in een ander toestel hetzelfde probleem geven, dan is er in dat geval een vervangende simkaart benodigd.

Je kan zoals Joachiem ook aangeeft in zijn antwoord natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice wanneer je hier niet mee verder komt.

Groetjes, Javier 

Reageer