mijn nieuwe sim only wordt niet geactiveerd komt dat omdat het weekend is?
Bladzijde 1 / 1
Hi
Welkom op onze community!
Als een simkaart niet wordt geactiveerd kunnen daar een aantal redenen voor zijn.
- Heb je nummerbehoud? Dan geven wij een overstapdatum door. Deze datum valt altijd op een werkdag, dus ma-vr.
- Mocht nummerbehoud zijn afgewezen, krijg je een nieuw nummer die je zelf nog moet activeren. Activeren gaat dan dus niet meer automatisch.
- Mocht nummerbehoud een datum in de toekomst hebben, kan je jouw simkaart niet gebruiken tot de dag van overstap.
- Heb je een nieuw nummer gekozen? Dan dien je zelf de simkaart te activeren. Dit kan je doen door in te loggen in jouw Mijn Simpel pagina, en de stappen in het account te volgen.
Mocht je er niet uitkomen, kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen je graag verder!
Een fijne dag verder!
Groet, Damien
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.