Beantwoord

sim only wordt niet geactiveerd op mijn mobiel

  • 14 October 2023
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

mijn nieuwe sim only wordt niet geactiveerd komt dat omdat het weekend is?

icon

Beste antwoord door Damien 16 October 2023, 15:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Ben Rutgers 

 

Welkom op onze community!

 

Als een simkaart niet wordt geactiveerd kunnen daar een aantal redenen voor zijn. 

  1. Heb je nummerbehoud? Dan geven wij een overstapdatum door. Deze datum valt altijd op een werkdag, dus ma-vr.
    • Mocht nummerbehoud zijn afgewezen, krijg je een nieuw nummer die je zelf nog moet activeren. Activeren gaat dan dus niet meer automatisch.
    • Mocht nummerbehoud een datum in de toekomst hebben, kan je jouw simkaart niet gebruiken tot de dag van overstap.
  2. Heb je een nieuw nummer gekozen? Dan dien je zelf de simkaart te activeren. Dit kan je doen door in te loggen in jouw Mijn Simpel pagina, en de stappen in het account te volgen. 

Mocht je er niet uitkomen, kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen je graag verder! 

 

Een fijne dag verder! 

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer