Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 25 August 2023
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Beste,
 

Helaas ben ik mijn simkaart kwijt geraakt op vakantie. Ik zou graag een nieuwe willen aanvragen maar dit lukt op de website niet. Ik ben de Mijnsimpel app nog niet geactiveerd. Dit lukt helaas niet meer omdat ik een sms code moet ontvangen. Is er een mogelijkheid dat jullie een simkaart voor mij bestellen? 

icon

Beste antwoord door Damien 28 August 2023, 12:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Wafaa 

 

Welkom op onze community!

 

Wat vervelend dat je jouw simkaart bent verloren. Je kan via onze klantenservice een nieuwe simkaart aanvragen. Deze zal een ander telefoonnummer bevatten, maar tijdens activatie wordt dit automatisch omgezet naar jouw eigen telefoonnummer. Je kan de nieuwe simkaart activeren via Mijn Simpel. Mocht dit inderdaad niet lukken, kan je dat ook via onze klantenservice laten doen.

Hopelijk heb je ondanks dit toch een fijne vakantie gehad :) 

 

Een hele fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer