Beantwoord

Simkaart activeren via Mijn Simpel

  • 20 August 2021
  • 6 reacties
  • 3950 Bekeken

ik kan mijn sim kaart niet activeren , want ik kan geen account aan maken . dat lukt niet . mijn vrouw heeft wel  een account kan ik daar ook op activeren ? gr fam.keuter

 

icon

Beste antwoord door Phil 23 August 2021, 12:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hallo @Hendrik Jan Keuter 

Wat vormt precies het probleem? Wordt het wachtwoord niet geaccepteerd?

Kun je het proberen op een ander apparaat?  Lukt dat niet dan zou ik je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice.

Succes! 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Hendrik Jan Keuter,

Balen dat het activeren van de simkaart niet lukt.

De simkaart kan enkel geactiveerd worden via het Mijn Simpel account van je eigen abonnement, niet via een ander Mijn Simpel account.

Op de inlogpagina van Mijn Simpel staat de optie ‘Ik heb nog geen account’. Daar kan je op klikken waarna je de mogelijkheid krijgt om je klantnummer in te voeren. Je ontvangt dan een e-mail om je account aan te maken.

Je kan voor de zekerheid ook nagaan of er wellicht al een account voor je abonnement bestaat. Via de optie ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten’ kan je de inloggegevens van je account herstellen. 

Groetjes,

Phil

Phil het is gelukt . vriendelijk bedankt . groetjes Henk

Reputatie 2
Badge +8

Fijn dat het gelukt is @Hendrik Jan Keuter

Bedankt voor het doorgeven en veel plezier gewenst van je Simpel abonnement.

Groet,

Mila

Hoi Ik kan mijn simkaart niet activeren 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @André Van Goor
 

Welkom op onze community! 

Je kan jouw simkaart activeren via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim & Instellingen' > 'Activeer je simkaart'. 
Kom je er niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op via onze klantenservice. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer