ik kan mijn sim kaart niet activeren , want ik kan geen account aan maken . dat lukt niet . mijn vrouw heeft wel een account kan ik daar ook op activeren ? gr fam.keuter
ik kan mijn sim kaart niet activeren , want ik kan geen account aan maken . dat lukt niet . mijn vrouw heeft wel een account kan ik daar ook op activeren ? gr fam.keuter
Hallo
Wat vormt precies het probleem? Wordt het wachtwoord niet geaccepteerd?
Kun je het proberen op een ander apparaat? Lukt dat niet dan zou ik je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice.
Succes!
Goedemiddag
Balen dat het activeren van de simkaart niet lukt.
De simkaart kan enkel geactiveerd worden via het Mijn Simpel account van je eigen abonnement, niet via een ander Mijn Simpel account.
Op de inlogpagina van Mijn Simpel staat de optie ‘Ik heb nog geen account’. Daar kan je op klikken waarna je de mogelijkheid krijgt om je klantnummer in te voeren. Je ontvangt dan een e-mail om je account aan te maken.
Je kan voor de zekerheid ook nagaan of er wellicht al een account voor je abonnement bestaat. Via de optie ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten’ kan je de inloggegevens van je account herstellen.
Groetjes,
Phil
Phil het is gelukt . vriendelijk bedankt . groetjes Henk
Fijn dat het gelukt is
Bedankt voor het doorgeven en veel plezier gewenst van je Simpel abonnement.
Groet,
Mila
Hoi Ik kan mijn simkaart niet activeren
Hi
Welkom op onze community!
Je kan jouw simkaart activeren via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim & Instellingen' > 'Activeer je simkaart'.
Kom je er niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op via onze klantenservice.
Groetjes, Noor
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.