bij het aanmelden om een simkaart te bestellen komt de optie voorbij van simkaart activeren,
maar welke want ik wil er een bestellen en heb die nog niet natuurlijk
Bladzijde 1 / 1
Hallo @kemitoan ,
Welkom op onze community!
Je kunt via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina een simkaart bestellen. Dit kan je doen onder het kopje ´Sim & Instellingen´.
Wanneer het mogelijk is om een simkaart te activeren, heb je waarschijnlijk een simkaart gekregen of aangevraagd. Als dit niet zo is of je hebt geen simkaart gehad, kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Dan kan je jouw nieuwe simkaart later activeren via ´Mijn Simpel´.
Succes!
Groet,
Youp!
Welkom op onze community!
Je kunt via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina een simkaart bestellen. Dit kan je doen onder het kopje ´Sim & Instellingen´.
Wanneer het mogelijk is om een simkaart te activeren, heb je waarschijnlijk een simkaart gekregen of aangevraagd. Als dit niet zo is of je hebt geen simkaart gehad, kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Dan kan je jouw nieuwe simkaart later activeren via ´Mijn Simpel´.
Succes!
Groet,
Youp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.