Skip to main content
Antwoord

simkaart bestellen via mijn simpel

  • September 10, 2019
  • 1 reactie
  • 780 Bekeken

kemitoan
bij het aanmelden om een simkaart te bestellen komt de optie voorbij van simkaart activeren,
maar welke want ik wil er een bestellen en heb die nog niet natuurlijk

Beste antwoord door Youp

Hallo @kemitoan,

Welkom op onze community!

Je kunt via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina een simkaart bestellen. Dit kan je doen onder het kopje ´Sim & Instellingen´.

Wanneer het mogelijk is om een simkaart te activeren, heb je waarschijnlijk een simkaart gekregen of aangevraagd. Als dit niet zo is of je hebt geen simkaart gehad, kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Dan kan je jouw nieuwe simkaart later activeren via ´Mijn Simpel´.

Succes!

Groet,

Youp!

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • September 11, 2019
Hallo @kemitoan,

Welkom op onze community!

Je kunt via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina een simkaart bestellen. Dit kan je doen onder het kopje ´Sim & Instellingen´.

Wanneer het mogelijk is om een simkaart te activeren, heb je waarschijnlijk een simkaart gekregen of aangevraagd. Als dit niet zo is of je hebt geen simkaart gehad, kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Dan kan je jouw nieuwe simkaart later activeren via ´Mijn Simpel´.

Succes!

Groet,

Youp!