Beantwoord

simkaart bestellen via mijn simpel

  • 10 september 2019
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

bij het aanmelden om een simkaart te bestellen komt de optie voorbij van simkaart activeren,
maar welke want ik wil er een bestellen en heb die nog niet natuurlijk
icon

Beste antwoord door Youp 11 september 2019, 14:42

Hallo @kemitoan,

Welkom op onze community!

Je kunt via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina een simkaart bestellen. Dit kan je doen onder het kopje ´Sim & Instellingen´.

Wanneer het mogelijk is om een simkaart te activeren, heb je waarschijnlijk een simkaart gekregen of aangevraagd. Als dit niet zo is of je hebt geen simkaart gehad, kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Dan kan je jouw nieuwe simkaart later activeren via ´Mijn Simpel´.

Succes!

Groet,

Youp!
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hallo @kemitoan,

Welkom op onze community!

Je kunt via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina een simkaart bestellen. Dit kan je doen onder het kopje ´Sim & Instellingen´.

Wanneer het mogelijk is om een simkaart te activeren, heb je waarschijnlijk een simkaart gekregen of aangevraagd. Als dit niet zo is of je hebt geen simkaart gehad, kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Dan kan je jouw nieuwe simkaart later activeren via ´Mijn Simpel´.

Succes!

Groet,

Youp!

Reageer