Beantwoord

simkaart geblokkeerd, nieuwe aangevraagd

  • 13 April 2023
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Mijn telefoon is afgelopen zaterdag gestolen (inmiddels heb ik een nieuwe) en ik was vergeten een nieuwe te bestellen, dus heeft 1 collega van jullie dat vandaag voor me gedaan. Maar daar heb ik een vraag over. Kan het zijn dat de bestelling morgen word bezorgd? Want dat zijn wel 2 werkdagen. En kan ik als jullie dat via PostNL doen, kan ik dan de bestelling volgen?

icon

Beste antwoord door Ilan 14 April 2023, 10:09

Bekijk origineel

2 reacties

En dan bedoel ik morgen vrijdag 14 april? Let niet op mijn Facebook achternaam, mijn hele naam is: Victoria Ochoa Urrea.

 

Met vriendelijke groet,

 

Victoria 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Victoria De Waal 

Wat naar dat je telefoon is gestolen :(  en fijn dat je een nieuwe hebt.

Als je je simkaart voor 14:00 hebt besteld is de kans groot dat je hem vandaag nog binnenkrijgt. We versturen de simkaarten altijd na 14:00 uur.
Het ligt aan PostNL of dit daadwerkelijk wordt bezorgd vandaag. Dit hebben wij jammer genoeg niet zelf in de hand. De simkaarten worden per brievenpost verzonden. Er is daarom geen track & trace mogelijk.

Succes met je nieuwe telefoon en simkaart en duimen dat het vandaag nog wordt bezorgd!

Fijne dag en een goed en zonnig weekend!

Groetjes

Ilan van Simpel.

Reageer