Skip to main content
Antwoord

Simkaart met nummerbehoud werkt niet

  • November 24, 2020
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Hai

sim besteld met nummerbehoud. Vandaag zou die overgezet worden. Gewacht tot ik geen bereik meer had met m’n oude Sim maar na het plaatsen van de nieuwe blijft ie aangegeven “geen Sim aanwezig “ ook niet na meermaals aan en uit zetten. 
kan nergens lezen hoe je hem moet activeren want dat zou niet nodig zijn lees ik overal. Hoe krijg ik hem nu dan geactiveerd ? 

Beste antwoord door Mila

Goedemorgen @Sabine81,

Welkom op onze community en wederom welkom bij Simpel!

Vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je Simpel abonnement, het kan kloppen dat het even duurt voordat alle diensten over zijn gezet. Heb je toevallig de simkaart al eens in een ander toestel getest?

Mocht dit niet helpen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij hebben inzicht in je abonnement en kunnen met je meekijken!

Groetjes,

Mila

 

 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • November 25, 2020

Goedemorgen @Sabine81,

Welkom op onze community en wederom welkom bij Simpel!

Vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je Simpel abonnement, het kan kloppen dat het even duurt voordat alle diensten over zijn gezet. Heb je toevallig de simkaart al eens in een ander toestel getest?

Mocht dit niet helpen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij hebben inzicht in je abonnement en kunnen met je meekijken!

Groetjes,

Mila