Beantwoord

Simkaart voor kinderhorloge

  • 2 August 2023
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Hoi, 

 

Hoe kan ik hem activeren in de horloge, de horloge bevat geen toetsen! Iemand een idee? 

icon

Beste antwoord door Snowboard 3 August 2023, 08:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Dat zal niet gaan. Ik zou de simkaart activeren in een telefoon en de pincode vragen uitzetten. Daarna de simkaart in de smartwatch.(kinderhorloge)

Laat ff weten wat het resultaat is want de simkaart is eigenlijk bedoeld voor in de telefoon. Werking in smartwatch is niet zeker. Er mist trouwens informatie over het netwerk. 2G/3G/4G waar de smartwatch op werkt.

Reputatie 2
Badge +4

Hoi @Chantal Rosman, wat leuk dat je een Simpel abonnement voor je kind hebt aangeschaft!

De simkaart moet geactiveerd worden via Mijn Simpel, onder het tabje ‘sim en instellingen’. Wanneer dat gedaan is, kan je kijken of de simkaart in het horloge werkt.

Onze simkaarten zijn gemaakt voor het gebruik in mobiele telefoons, dus we kunnen niet garanderen dat het in de smartwatch werkt. Indien dat niet het geval is, kan je het abonnement wellicht nog annuleren.

Succes en een fijne dag gewenst!

Jasper

Simpel

Reputatie 6

Bedankt voor de correctie @JasperDL maar ik zou toch even de vraag om de pincode van de simkaart uitzetten via een telefoon.

Reageer