Beantwoord

Simkaart werkt niet en wordt niet herkend

  • 21 June 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Simkaart werkt niet en wordt ook niet erkent in een ander toestel.

 

icon

Beste antwoord door Mila 22 June 2021, 13:36

Goedemiddag @Thisisit,

Welkom op onze community!

Vervelend dat je problemen ervaart met de simkaart. Zoals Karin aangaf, dien je een vervangende simkaart te activeren via je Mijn Simpel pagina, dit geldt ook voor een nieuw abonnement met een nieuw nummer. 

Als geen van beide opties van toepassing zijn en je abonnement reeds actief is, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zij kunnen aan de hand van je gegevens met je meekijken. Het kan namelijk zijn, dat je simkaart defect is.

Succes!

Groet, 

Mila

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Thisisit,

 

Gaat het om een nieuwe  simkaart ? En heb je die geactiveerd? Is er nummerbehoud aangevraagd? Dan wordt de kaart vanzelf geactiveerd.....Kijk ook even bij toestelhulp / simkaart activeren.

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Thisisit,

Welkom op onze community!

Vervelend dat je problemen ervaart met de simkaart. Zoals Karin aangaf, dien je een vervangende simkaart te activeren via je Mijn Simpel pagina, dit geldt ook voor een nieuw abonnement met een nieuw nummer. 

Als geen van beide opties van toepassing zijn en je abonnement reeds actief is, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zij kunnen aan de hand van je gegevens met je meekijken. Het kan namelijk zijn, dat je simkaart defect is.

Succes!

Groet, 

Mila

 

Reageer