Ik heb een simpel simkaart besteld met 1 Gb per maand. Dit om bij mijn moeder in een huawei B311-221 te doen, zodat ze gebruik kan maken van een vaste telefoon via voip. Echter de router valt regelmatig uit. We hebben alle instellingen nagezien en het zal komen doordat de sim in een soort slaapstand gaat. Er is dan ook geen mogelijkheid om op internet te gaan. Er is dan wel een wifi verbininding met de huawei, maar je kan geen gebruik van internet maken. Pas als de router uit en aan is gegaan, kun je weer op internet.
Volgens de klantenservice mag je de simkaart niet in een router stoppen. Ik heb dit nu 1 maand en na alles geprobeerd te hebben en met het antwoord van de service medewerkster, kan ik dus niets met deze simkaart doen. Klopt wat ze zegt? Mag je geen gebruik maken van een simkaart van Simpel in een 4G router?? Ik heb al andere antwoorden gelezen met hulp. Mij is geen hulp aangeboden en alleen medegedeeld dat ik hem zo niet mag gebruiken. Ik zou niet weten waarom niet. Ik heb een 1 Gb simkaart en het lijkt me logisch dat je daar gebruik van moet kunnen maken op welke manier dan ook. Wat is een oplossing voor het probleem?
Indien er geen oplossing is, omdat mij de dienst niet geleverd kan worden, kan ik dan van de simkaart af. Ik krijg geen hulp.
Jean-Pierre
.