Beantwoord

Telefoon gestolen buitenland

  • 12 May 2022
  • 3 reacties
  • 327 Bekeken

Beste simpel,

 

Ik zit voor een halfjaar in Boedapest en nu is mijn telefoon gisteravond gestolen. Ik heb gelezen dat ik mijn simkaart moet blokkeren maar verder weet ik niet zo goed wat ik moet doen en hoe ik nu aan een nieuwe simkaart ga komen waar ik ook mijn nummer en al mijn contacten weer heb.

 

Ik hoor graag snel van jullie.

 

Lisa Dietvorst

icon

Beste antwoord door Mila 16 May 2022, 10:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @lisadie,

Wat balen van je telefoon! 😥

Het klopt dat je de simkaart kan blokkeren. Dit doe je onder het kopje Sim en Instellingen op je Mijn Simpel pagina. Echter ben ik bang dat wij géén simkaarten naar het buitenland sturen, dus als je een vervangende simkaart bestelt (kan ook onder datzelfde kopje), dan wordt deze naar het bij ons bekend adres gestuurd in Nederland. Wellicht dat iemand deze vervolgens naar Budapest kan versturen voor je. 

Succes in ieder geval!

Groetjes,

Mila 

Beste Mila,

 

Bedankt! Ik had de simkaart inderdaad al geblokkeert. Ik heb nu tijdelijk een buitenlands nummer genomen met een prepaid en ik dacht eraan om als ik in eind juni weer terug ben in Nederland om dan de simkaart van Simpel weer aan te vragen en mijn oude nummer weer te gebruiken. Aangezien dingen opsturen naar Hongarije niet altijd te vetrouwen is. Zou dit mogelijk zijn?

 

Met vriendelijke groet,

 

Lisa Dietvorst

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @lisadie,

 

Dat is zeker mogelijk. Zolang je het abonnement bij ons actief houdt, kun je op elk gewenst moment een nieuwe simkaart aanvragen. 

 

Groet, Charlie 

Simpel

Reageer