Beantwoord

Toestel en simkaart kapot

  • 12 maart 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Badge

Het toestel van mijn vrouw is kapot gegaan (waterschade) en de simkaart werkt ook niet meer. Ik kom niet in mijn.simpel omdat de inloggegevens blijkbaar niet kloppen. Maar ik krijg ook geen herstelgegevens via het emailadres waarop ook de fakturen worden gemeld. U kunt mij bereiken op 06-***. Gaarne spoed, want mijn vrouw is gehandicapt en daardoor erg afhankelijk van haar telefoon

icon

Beste antwoord door Mila 12 maart 2021, 15:30

Hi @GGvLeeuwen,

Wat vervelend dat het toestel van je partner defect is. I.v.m. je privacy heb ik je mobiele nummer afgeschermd.

Als je niet kan inloggen op haar persoonlijke Mijn Simpel pagina, kan je óók contact opnemen met onze klantenservice, aan de hand van haar abonnementsgegevens en enkele verificatievragen kunnen mijn collega's een vervangende simkaart voor haar bestellen.

Groet,

Mila

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @GGvLeeuwen,

Wat vervelend dat het toestel van je partner defect is. I.v.m. je privacy heb ik je mobiele nummer afgeschermd.

Als je niet kan inloggen op haar persoonlijke Mijn Simpel pagina, kan je óók contact opnemen met onze klantenservice, aan de hand van haar abonnementsgegevens en enkele verificatievragen kunnen mijn collega's een vervangende simkaart voor haar bestellen.

Groet,

Mila

Reageer