Ik stuur dit bericht namens me vader die heeft een paar dagen een nieuwe simpel abbo aangevraagd.
Maar dat heeft die gedaan met een verkeerde email adres. Nu willen we de sim kaart activeren maar hij herkent zijn email adres natuurlijk niet waar hij mee is aangevraagd is.
Hoe en wat kunnen wij nu doen ?
Met vriendelijk groet
Dennis Timmermans
Beste antwoord door Phil
Hi Dennis!
Leuk dat je vader een abonnement bij ons heeft afgesloten!
Om het e-mailadres te wijzigen kunnen jullie het volgende digitale formulier gebruiken: https://www.simpel.nl/emailadres-vergeten. Na ontvangst van het formulier wijzigen we het e-mailadres en kunnen jullie een account aanmaken of de inloggegevens herstellen.
Leuk dat je vader een abonnement bij ons heeft afgesloten!
Om het e-mailadres te wijzigen kunnen jullie het volgende digitale formulier gebruiken: https://www.simpel.nl/emailadres-vergeten. Na ontvangst van het formulier wijzigen we het e-mailadres en kunnen jullie een account aanmaken of de inloggegevens herstellen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.