Beantwoord

Verkeerde simkaart aangevraagd?

  • 17 August 2020
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Heb zojuist een simkaart aangevraagd voor nieuwe telefoon. Is ook bevestigd door Simpel.  Door de bevestiging is voor mij duidelijk dat ik dus niet had aangegeven om wat voor simkaart het ging. Dacht dat dat pas na de knop “ aanvragen” zou komen. Maar wat een ellende om dan in contact te komen met simpel, om proberen mijn fout recht te zetten. Geen telefoon nr te vinden. De andere mogelijkheden die gegeven worden lukken me niet. Hoe nu verder??

icon

Beste antwoord door Snowboard 17 August 2020, 23:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

@arietje

Maak je maar geen zorgen. Het komt allemaal goed. De simkaart bevat 3 maten van simkaart, de juiste hoef je er enkel maar uit te drukken en daarna in je nieuwe telefoon te plaatsen.

Type simkaart. Wij sturen je altijd een 3-in-1 simkaart op.

En dit is de contactpagina.

Bellen

We zijn bereikbaar op 088 100 5757 (normaal tarief). Houd de ID-code bij de hand zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.

Reageer