Beantwoord

verlopen activeren simkaart

  • 15 januari 2020
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

De nieuw ontvangen simkaart is niet op tijd geactiveerd (problemen met leveren nieuwe telefoon). Kan deze opnieuw geactiveerd worden. 

icon

Beste antwoord door Alexandra 16 januari 2020, 12:15

Hoi @JABEKO

Je simkaart kan geactiveerd worden via je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim en Instellingen'. Als je simkaart te oud is dan is dat niet meer mogelijk. In dat geval kan je een nieuwe simkaart bestellen. Check dan wel eerst je adres even via het kopje 'Gegevens'.


Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @JABEKO

Je simkaart kan geactiveerd worden via je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim en Instellingen'. Als je simkaart te oud is dan is dat niet meer mogelijk. In dat geval kan je een nieuwe simkaart bestellen. Check dan wel eerst je adres even via het kopje 'Gegevens'.


Groetjes, Alexandra

Reageer