Skip to main content
Antwoord

verlopen activeren simkaart

  • January 15, 2020
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

De nieuw ontvangen simkaart is niet op tijd geactiveerd (problemen met leveren nieuwe telefoon). Kan deze opnieuw geactiveerd worden. 

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @JABEKO

Je simkaart kan geactiveerd worden via je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim en Instellingen'. Als je simkaart te oud is dan is dat niet meer mogelijk. In dat geval kan je een nieuwe simkaart bestellen. Check dan wel eerst je adres even via het kopje 'Gegevens'.


Groetjes, Alexandra

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • January 16, 2020

Hoi @JABEKO

Je simkaart kan geactiveerd worden via je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim en Instellingen'. Als je simkaart te oud is dan is dat niet meer mogelijk. In dat geval kan je een nieuwe simkaart bestellen. Check dan wel eerst je adres even via het kopje 'Gegevens'.


Groetjes, Alexandra