Skip to main content
Beantwoord

abonnement verlengen via mijn account is duurder dan zonder

• November 30, 2025
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Marcel Koppenberg
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag, 

ik wil mijn abonnementen verlengen, maar online zie ik betere deals bij Simpel dan dat ik dit via mijn account zou verlengen.
Zonder in te loggen krijg ik 6 maanden voor €2,50 en met inloggen 2 maanden gratis. Dat scheelt op dit moment bij een 40GB abonnement op jaarbasis €33,-.
Uiteraard mag je toch verwachten dat je als trouwe klant tenminste dezelfde voorwaarden krijgt.

Hoe krijg ik alsnog diezelfde voorwaarden als bestaande klant?

Beste antwoord door Raveena

Hoi ​@Marcel Koppenberg ,

Bedankt voor je bericht. Ik snap heel goed dat het verwarrend en teleurstellend kan zijn om online betere deals te zien dan via je eigen account. Als trouwe klant mag je natuurlijk verwachten dat je ook kunt profiteren van aantrekkelijke voorwaarden.

De aanbiedingen die je zonder inloggen ziet, zijn vaak tijdelijke acties bedoeld voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten kijken we altijd naar mogelijkheden om ook voordeel te bieden. We nemen dit graag persoonlijk met je door, zodat we samen kunnen bekijken welke opties er voor jou beschikbaar zijn en of we de voorwaarden gelijk kunnen trekken. Het is het beste om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we je direct doorverbinden met de juiste afdeling en samen kijken naar een oplossing die past bij jouw situatie.

Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor je medewerking!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Hoi ​@Marcel Koppenberg ,

Bedankt voor je bericht. Ik snap heel goed dat het verwarrend en teleurstellend kan zijn om online betere deals te zien dan via je eigen account. Als trouwe klant mag je natuurlijk verwachten dat je ook kunt profiteren van aantrekkelijke voorwaarden.

De aanbiedingen die je zonder inloggen ziet, zijn vaak tijdelijke acties bedoeld voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten kijken we altijd naar mogelijkheden om ook voordeel te bieden. We nemen dit graag persoonlijk met je door, zodat we samen kunnen bekijken welke opties er voor jou beschikbaar zijn en of we de voorwaarden gelijk kunnen trekken. Het is het beste om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we je direct doorverbinden met de juiste afdeling en samen kijken naar een oplossing die past bij jouw situatie.

Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor je medewerking!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel