Skip to main content

Ik heb mij abonnement voor telefoonnummer 06-xxxxx opgezegd. In een mail op 22 september is dit door jullie bevestigd. Het abonnement liep tot en met 10-11-2024. Ik zie nu dat het niet beëindigd is en er voor deze maand weer een nieuwe bundel gemaakt is.

Graag zoals afgesproken dit abonnement per direct beëindigen zonder nummerbehoud.

mvg Marieke Zoutsma-Bron

Ik heb mij abonnement voor telefoonnummer opgezegd. In een mail op 22 september is dit door jullie bevestigd. Het abonnement liep tot en met 10-11-2024. Ik zie nu dat het niet beëindigd is en er voor deze maand weer een nieuwe bundel gemaakt is.

Graag zoals afgesproken dit abonnement per direct beëindigen zonder nummerbehoud.

 

mvg Marieke Zoutsma-Bron

 


Ik heb mij abonnement voor telefoonnummer opgezegd. In een mail op 22 september is dit door jullie bevestigd. Het abonnement liep tot en met 10-11-2024. Ik zie nu dat het niet beëindigd is en er voor deze maand weer een nieuwe bundel gemaakt is.

Graag zoals afgesproken dit abonnement per direct beëindigen zonder nummerbehoud.

 

mvg Marieke Zoutsma-Bron

 

 


Hi @Mb.bron 

Marieke, je kunt beter even contact opnemen met de klantenservice. Bellen werkt het gemakkelijkst. Zij hebben ook een betere inzage in jouw gegevens om je te helpen dan op dit forum. 


Goedemiddag ​@Mb.bron 

Allereerst onze excuses voor de late reactie,

Ik zou graag met je willen meekijken of wij iets voor je kunnen betekenen. Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 21:00, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 te bereiken. Via deze link kan je op verschillende manieren contact met ons opnemen.Contact opnemen: vragen over je Sim Only abonnement | Simpel. Voor nu een fijne dag toegewenst.

 

Groet, Renaat


Reageer