Skip to main content

Ik heb mij abonnement voor telefoonnummer 06-48794820 opgezegd. In een mail op 22 september is dit door jullie bevestigd. Het abonnement liep tot en met 10-11-2024. Ik zie nu dat het niet beëindigd is en er voor deze maand weer een nieuwe bundel gemaakt is.

Graag zoals afgesproken dit abonnement per direct beëindigen zonder nummerbehoud.

mvg Marieke Zoutsma-Bron

Ik heb mij abonnement voor telefoonnummer opgezegd. In een mail op 22 september is dit door jullie bevestigd. Het abonnement liep tot en met 10-11-2024. Ik zie nu dat het niet beëindigd is en er voor deze maand weer een nieuwe bundel gemaakt is.

Graag zoals afgesproken dit abonnement per direct beëindigen zonder nummerbehoud.

mvg Marieke Zoutsma-Bron

Ik heb mij abonnement voor telefoonnummer opgezegd. In een mail op 22 september is dit door jullie bevestigd. Het abonnement liep tot en met 10-11-2024. Ik zie nu dat het niet beëindigd is en er voor deze maand weer een nieuwe bundel gemaakt is.

mvg Marieke Zoutsma-Bron

Hi @Mb.bron 

Marieke, je kunt beter even contact opnemen met de klantenservice. Bellen werkt het gemakkelijkst. Zij hebben ook een betere inzage in jouw gegevens om je te helpen dan op dit forum. 

Reageer