Skip to main content
Beantwoord

bundel

• September 23, 2025
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik kreeg gisteren om 22.15 uur een bericht dat ik 100% verbruikt had en een minuut later word ik geblokkeerd en heb ik een rekening van €50,00 omdat ik over mijn limiet ben gegaan,in 1 minuut!? Dit kan toch niet?

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Winand 

Bedankt voor je bericht, en vervelend om te horen dat je dit hebt meegemaakt.

We begrijpen dat het verwarrend en frustrerend kan zijn om zo snel na een verbruikswaarschuwing geblokkeerd te worden en kosten te zien verschijnen. Het verbruik van data kan soms in korte tijd oplopen, zeker als er op de achtergrond nog apps actief zijn of als er een video of update wordt gedownload. De melding die je ontvangt, is gebaseerd op het moment waarop het verbruik wordt geregistreerd, maar het daadwerkelijke verbruik kan al iets eerder zijn begonnen.

We willen dit graag goed met je bekijken. Neem even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we samen je verbruik en factuur doornemen en kijken of alles klopt. We staan voor je klaar om dit op te lossen.

Groet, Raveena 

Team Simpel 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Beste ​@Winand 

Bedankt voor je bericht, en vervelend om te horen dat je dit hebt meegemaakt.

We begrijpen dat het verwarrend en frustrerend kan zijn om zo snel na een verbruikswaarschuwing geblokkeerd te worden en kosten te zien verschijnen. Het verbruik van data kan soms in korte tijd oplopen, zeker als er op de achtergrond nog apps actief zijn of als er een video of update wordt gedownload. De melding die je ontvangt, is gebaseerd op het moment waarop het verbruik wordt geregistreerd, maar het daadwerkelijke verbruik kan al iets eerder zijn begonnen.

We willen dit graag goed met je bekijken. Neem even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we samen je verbruik en factuur doornemen en kijken of alles klopt. We staan voor je klaar om dit op te lossen.

Groet, Raveena 

Team Simpel