Beantwoord

Einde abonnement

  • 23 November 2023
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb een vraag. Mijn abonnement is stopgezet door een betalingsachterstand. Nu is mijn 06 nummer inactief. Achterstand is inmiddels betaald. Mijn vraag is, wat nu? Kan ik die weer activeren via mijn simpel of kan dat niet meer? Behoud ik mijn 06 nummer of kan ik nergens meer gebruiken

icon

Beste antwoord door Janine 24 November 2023, 12:11

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb gisteren nog een betalingsherinnering ontvangen van jullie dat ik binnen 14 dagen moet betalen. En dat mijn nummer tijdelijk is geblokkeerd. Ik kan niet bellen maar mensen kunnen mij wel bereiken. Dat stond in de mail. Het mailtje.heb ik nog in mijn inbox. Maar niemand kan me bereiken. Ik heb vandaag de betaling overgemaakt. Wat nu, wordt het gedeblokkeerd, krijg ik mijn nummer weer? Ik heb in elke geval de volgende dag meteen de betaling overgemaakt.

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Jennifer A. 

Wat ontzettend vervelend zeg.

Op het moment dat een factuur niet betaald wordt, sturen wij betalingsherinneringen per sms en e-mail. Nadat de betaling uitblijft sturen wij een laatste waarschuwing. Uit je bericht gok ik dat er misschien meerdere facturen open stonden. Kan je contact met ons opnemen of een privéberichtje sturen? Dan kijk ik met je mee.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer