Esim gevraagd in het buitenland nog geen email ontvangen!
Esim gevraagd in het buitenland nog geen email ontvangen!
Beste antwoord door Raveena
Goedemiddag, bedankt voor het bericht!
Simpel biedt inderdaad eSIM aan voor klanten, maar het is belangrijk om te weten dat de activatie van de eSIM alleen binnen Nederland mogelijk is. Als je je eSIM hebt aangevraagd terwijl je in het buitenland bent, kan het zijn dat je de activatie niet kunt voltooien. Dit komt doordat bepaalde verificatie- en netwerkstappen alleen werken op het Nederlandse netwerk.
Wat kun je nu doen?
Wacht met activeren tot je terug in Nederland bent, zodat je eSIM correct kan worden ingesteld.
Als je dringend internet nodig hebt in het buitenland, kun je tijdelijk gebruikmaken van een prepaid eSIM van een externe aanbieder, zoals Airalo, Holafly of Ubigi.
We begrijpen dat dit niet ideaal is en helpen je graag verder als je vragen hebt over alternatieven of over het activeren van je eSIM zodra je weer in Nederland bent
Mocht je nog andere vragen hebben, verneem ik die graag van je.
Ik wens je een fijne dag verder!
Groet,
Raveena
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.