Skip to main content
Beantwoord

hallo?

• November 2, 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Rob Huiszoon

Ik heb een actief Simpel-abonnement, maar sinds ik ook een 50PlusMobiel SIM heb genomen, werkt mijn Simpel SIM niet meer. Mijn iPhone geeft ‘Geen SIM’. Kunt u controleren of mijn SIM-kaart (ICCID eindigend op [5578]) nog actief is en of mijn nummer niet per ongeluk is overgezet naar 50PlusMobiel? 

Beste antwoord door Raveena

Beste, 

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat je Simpel-SIM niet meer werkt. We begrijpen dat dit erg lastig is. Op basis van je melding lijkt het erop dat er mogelijk een nummerportering heeft plaatsgevonden naar 50PlusMobiel, waardoor je Simpel-SIM-kaart niet meer actief is.

Om dit voor je te kunnen controleren, vragen we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice, bijvoorbeeld telefoon of e-mail], en daarbij het ICCID-nummer dat eindigt op 5578 te vermelden. Onze medewerkers kunnen dan nagaan of je SIM-kaart nog actief is en of je nummer inderdaad is overgezet.

We helpen je graag verder om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 117 reacties
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Beste, 

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat je Simpel-SIM niet meer werkt. We begrijpen dat dit erg lastig is. Op basis van je melding lijkt het erop dat er mogelijk een nummerportering heeft plaatsgevonden naar 50PlusMobiel, waardoor je Simpel-SIM-kaart niet meer actief is.

Om dit voor je te kunnen controleren, vragen we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice, bijvoorbeeld telefoon of e-mail], en daarbij het ICCID-nummer dat eindigt op 5578 te vermelden. Onze medewerkers kunnen dan nagaan of je SIM-kaart nog actief is en of je nummer inderdaad is overgezet.

We helpen je graag verder om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel