Skip to main content
Antwoord

hoe abonnement alsnog verlengen na afloop?

• July 13, 2025
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Mijn abonnement is vandaag afgelopen. Gisteren had ik nog de gelegenheid om te verlengen maar ik kreeg daar steeds een foutmelding op. Nu kan dit niet meer. Hoe kan ik het abonnement alsnog activeren met verlenging? 

Beste antwoord door Sevn

Beste ​@mvanleijsen,

Bedankt dat je dit hier deelt. Vervelend dat het verlengen niet lukte door die foutmelding.

Omdat je abonnement inmiddels is afgelopen, kun je het niet meer verlengen via Mijn Simpel. Je kunt wel een nieuw abonnement afsluiten via onze website. Vaak kun je daarbij gewoon je huidige nummer behouden door nummerbehoud aan te vragen tijdens het bestellen.

Lukt dit niet of heb je hulp nodig? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag met je mee wat er nog mogelijk is.

Groet,
Bryan

2 reacties

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 14, 2025

Hi ​@mvanleijsen,

Dank je wel voor je bericht! Wat vervelend dat je steeds een foutmelding kreeg en nu niet meer kunt verlengen terwijl je dat wel wilde. Goed dat je dit hier laat weten!

Als je abonnement inmiddels is afgelopen, kun je de verlenging niet meer zelf activeren via Mijn Simpel. Geen zorgen: vaak kunnen we nog wel samen kijken of er toch een mogelijkheid is om je nummer te behouden en een nieuw abonnement voor je in orde te maken.

Via de community mogen er geen abonnementsgegevens gedeeld worden, waardoor het lastig is voor mij om met je mee te kijken. Zou je me met deze informatie een privébericht willen sturen? Het is ook goed als je het contactformulier op de website invult, zodat we met je mee kunnen kijken. Je kunt ook via één van de onderstaande kanalen contact met ons maken:

📞 Telefoon: 088-1005757
💬 WhatsApp: +31 6 1843 1095
📝 Contactformulier: simpel.nl/contactformulier
📱 Social media: Facebook en X (voorheen Twitter)

🕘 Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 21:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: gesloten

Voor een snellere gang van zaken adviseer ik je deze gegevens omtrent jouw abonnement erbij te vermelden: het 06-nummer, de achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. 

Groet,
Bryan

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Beste ​@mvanleijsen,

Bedankt dat je dit hier deelt. Vervelend dat het verlengen niet lukte door die foutmelding.

Omdat je abonnement inmiddels is afgelopen, kun je het niet meer verlengen via Mijn Simpel. Je kunt wel een nieuw abonnement afsluiten via onze website. Vaak kun je daarbij gewoon je huidige nummer behouden door nummerbehoud aan te vragen tijdens het bestellen.

Lukt dit niet of heb je hulp nodig? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag met je mee wat er nog mogelijk is.

Groet,
Bryan